2009. december 26., szombat

5D mark II vs. 1 Ds Mark II

[en]
Which is the bast choice?
5D mark II
  • very good image quality at high ISO values
  • new technology DIGIC 4 processor
  • recording sound and movie
1 Ds Mark II
  • very good sensor
  • 45 AF points
  • good weather sealing
  • faster then 5 D Mark II
I need one of these for wild life photography. I have a good opportunity to buy one 1 Ds Mark II cleaned and tested in Canon service in Budapest.

Which one is the best choise?

[hu]
Melyik a jobb választás?
5D Mark II vagy az 1 Ds Mark II?

5D Mark II
  • Új proci
  • jo képminőség magas ISO értéknél is
  • filmezés és hangrögzités
1 Ds Mark II
  • nagyon jo szenzor
  • 45 AF pont
  • időjárás álló váz
  • gyorsabb mint az 5D Mark II
Vadfotozásra kellene nekem ez a gép. Megnézték a budapesti Canon serviceben, zárszerkezetet cseréltek benne.
Melyik a jó választás?

2 megjegyzés:

  1. Szia Lázár!
    Én nem értek a Canonokhoz, de megnéztem, hogy az 5D Mark ll újabb típus minden jóval felszerelve, full frame-es gép. Én mindenképp az újabbat választanám. De Te döntesz... Minden esetre a fókusztávolságból veszíteni fogsz a nagyobb érzékelő miatt.
    Sok sikert a vásárláshoz és az eljövendő új évben!:-)

    VálaszTörlés
  2. Hello,

    ugyan ebben a cipőben jártam december elején. 5D-m (a régi) volt, annak utáltam az AF tudását (5Dm2 sem sokkal jobb), így végül 1Ds2 lett. Nem bántam meg. A kicsi LCD fura elsőre, de gyorsan hozzá lehet szokni. Belegondolva, eddig az LCD arra kellett, hogy állandóan azt vizsgáljam, fókuszban van-e a célpont, az 1D-ben viszont megbízom. :)
    Német kereskedőknél érdemes szétnézni, ugyanis ott használt gépekre is 1 év garancia van, és egy nagyon megkímélt példány még így is jóval olcsóbb, mint egy 5Dm2.

    VálaszTörlés